Corrections

  • An article on Nov. 5, 2013, incorrectly reported that the Billy Graham Library in Charlotte, N.C., was built on the same grounds as Graham's childhood home. Billy Graham's childhood home was actually moved and reassembled on the library site, not the original site.Go to Article »
  • An article on Monday, Oct. 21, 2013, incorrectly attributed the quote "The first impact was a moral indiscretion by a lead pastor. Next a building program was overspent resulting in a mortgage that created financial stress on the church. Over the years a couple of lead pastors and staff pastors have left and started other churches in the Orlando area," said Rhoden. "The changing music climate in the church world has been a challenging issue. While these factors are not the sum total of the reasons for the decline, they represent the lion share," to Debbie Carey. The quote was made by Dr. Bob Rhoden, Orlando-area Calvary Assembly's interim pastor.Go to Article »
  • An article on Friday, Sept. 27, 2013, reported that the Center for Inquiry is located in Hartford, Conn. CFI is located in Amherst, N.Y.Go to Article »
  • An article published Friday, Aug. 2, 2013 about the debate sparked by Rachel Held Evans' article on "Why Millennials Are Leaving the Church" incorrectly described Anthony Bradley as an associate professor of Theology and Ethics in the Public Service Program at The King's College. Bradley is associate professor of Theology and Ethics at The King's College, but not "in the Public Service Program."Go to Article »
  • An article on Wednesday, July 24, 2013, about a student ID program using a microchip locator originally reported that there were 5,000 students in the program, but Pascual Gonzalez, a Northside school district official, contacted CP on Thursday and said the correct figure is 4,200 students. Gonzalez also clarified that students did not have to pay for the first ID, but they needed to pay $15 if they lost the card given to them and the school needed to order a replacement card.Go to Article »
  • Richard Young, the attorney representing Christian Faith Fellowship Church in the trademark dispute with Adidas, informed CP on Wednesday that he misspoke, and that he meant to say that Derrick Rose was paid a quarter billion dollars over 10 years, rather than a quarter million dollar over a year.Go to Article »
  • An article on May 29, 2013, about the Tea Party movement's possible revival after the IRS targeting scandal incorrectly reported that Jackie Bodnar, Freedomworks' communications director, said the IRS targeting Tea Party is a matter of the Fifth Amendment. Bodnar contacted CP to clarify that her group sees it as a matter of the First Amendment, the right to assemble freely and to be able to criticize the federal government.Go to Article »
  • An article on Wednesday, May 8, 2013, incorrectly reported that Open Doors USA spokesperson Jerry Dykstra said that Christians should "carry their grievances to mass the following day." Dykstra had said, "perhaps you can also pray in your churches for Syria the following day."Go to Article »
The Christian Post welcomes comments and suggestions, or complaints about errors that warrant correction. Messages on news coverage can be sent through our Contact Us page, left at (202) 506-4706, or faxed to (202) 280-1313.
Note: The Christian Post reserves the right to publish and republish your comment in any form or medium.
Get the latest news from CP in your inbox
Get Alerts
Daily Weekly Preview: Daily » | Weekly »